Sunday 22 October 2017

Traderji Fiffiga Alternativ


Välkommen till platsen som hjälper Options Trader på indiska marknaden, särskilt NIFTY Index-alternativ, för att lära dig mer om alternativ och tjäna mer från att handla dem. Varför den här bloggen. Förutom handel är jag passionerad för att hjälpa andra. Det här är min väg att ge tillbaka till samhället vad jag har fått av det Jag skriver aktivt på handelsforum med id AW10 Var god kolla in mina tråden där Låg riskalternativ handelsstrategi och Trading NR7 Setup. Syftet med denna blogg är att hjälpa valhandlare att förbättra sina handelsresultat Genom detta blogg försöker jag dela med mig av mina erfarenheter, kunskaper och färdigheter med näringsidkare och hjälpa dem i deras resa till handelssucces. Jag kan mycket väl relatera till de svårigheter som någon näringsidkare kommer att möta på den här resan, för jag har varit igenom allt det är tufft resa men med rätt hjälp vid lämplig tid kan det enkelt passeras Men belöningarna är verkligen värda smärtan. Jag är Trader Anup Jag är en aktiv näringsidkare och gör konsekvent tjänande från handel I tr ade på den amerikanska och indiska marknaden använder jag främst följande instrument för min trading. SPY alternativ ETF på S P500.S P500 futures E-Mini dvs ES kontrakts. USO ETF att handla Oil. IAU-ETF för att handla guld. SLV ETF att handla Silver. NIFTY Futures Index Futures att handla indiska marknaden. NIFTY Options Index alternativ att handla indiska marknaden. Min Trading Experience. Jag har varit på aktiemarknaden sedan 1997 som passiv, långsiktig, köp och håll, investerare Efter ca 9 år som passiv investerare och efter att ha levt genom dot com-krasch, så studsade därefter, insåg jag att för att verkligen tjäna pengar på marknaden är våra EXITs betydligt viktigare. Och om man inte har någon strategi att boka vinst eller minska förlust, då är nätet Vinst över lång sikt fluktuerar mycket Så, sedan 2006 har jag börjat aktiv handel Jag har läst många böcker om teknisk analys och mer jag läste om detta ämne, mer intresserad av detta Även efter förbättrad kunskap förbättrades inte min handelsresultat mycket hellre, jag var mycket mer con smält nu för att när få indikatorer ger köpsignal, andra uppsättningar av indikatorer som ger motsägelsefulla signaler. Grunden till min handelskunskap. Det är när jag kom över professionella handlare och deltog i sitt mentorprogram för att utveckla handelspsykologi, utveckla handelsplan och utveckla handelssystem som passar min personlighet Jag är också utbildad i Options Trading Jag har också investerat i att få yrkesutbildning på daytrading E-Mini från näringsidkare Jim Men den verkliga förändringen i min handelsresultat startade efter att jag har gjort en kurs på handelspsykologi genom att leda Trading Performance Coach Steve Ward Lärande och vägledning från dem har lagt min handel på olika spår now. To stärka min grund för teknisk analys beslutar jag att göra certifiering i detta För närvarande är jag medlem i Society of Technical Analysis STA, Storbritannien deras hemsida och även ha sitt diplom certifikat sedan april-2008.Trading Skills. As jag började min resa till Professional-Trader, jag påverkades mycket av de begrepp och tillvägagångssätt som gavs av ledande professionell tränare för handlare och investerare Van K Tharp Jag har utvecklat med handelsmetodik genom att plocka upp bitarna från Van s-metoden och vad jag har lärt mig av andra handlare eller böcker. Här är min enkel formel för handel framgång. Patience Discipline Money Management System Profit. My handel kan sammanfattas i följande 9 poäng.1 Få den stora bilden av marknaden 2 Identifiera rätt instrument för handel 3 Identifiera den nuvarande trenden av instrumentet i 3 tidsramar kort, medium och long. a För dagens handel är mina tidsramar korta 3 minuter, medellånga 15 minuter, långa 60 minuter b För swing trading mina tidsramar är korta 5 dagar, medeltid upp till 20 dagar, långa 20 dagar c För positionshandel min tidsramar är korta 20 dagars , medium upp till 100 dagar, lång 100 dagar.4 Identifiera nuvarande marknadsvillkor 5 Välj rätt handelssystem för nuvarande marknadsförhållanden 6 Skanna för rätt handel enligt handelssystemets regler 7 Applicera p Osition storlek och regler för hantering av pengar 8 Ta handeln 9 Hantera handel för utgångar enligt handelsreglernas exitregler. För att veta mer om mig eller min handel, var god att skicka mig ett mail med hjälp av kontaktsidan. Tack för att du besöker min profil. För din handelssucces. Be Sociable, Share. How att välja det bästa alternativet för strejkpriset för Intraday. Trading i alternativ är det attraktiva sättet att tjäna mer pengar med mindre investering, eftersom alternativen har begränsad risk men obegränsad vinstpotential. Att välja rätt Strike pris alternativ är väldigt viktigt Många människor förlorar sina pengar på grund av att inte välja rätt strejk pris alternativet Människor tar positioner i djupt ut pengar alternativen bara för att de är billiga Djupt ut pengar alternativen kan fungera bra i positioner när stora upp eller ner rörelser förväntas men för dagens handel är val av rätt strejkalternativ mycket viktigt. Om vi ​​kan beräkna utbudet av lager för nästa handelsdag kan vi enkelt välja rätt strejkpris o volatilitetsprocent av eventuellt aktie - eller indexpris på en viss handelsdag kan användas för att uppskatta intervallet för nästa handelsdag I det här inlägget ska jag ta exemplet Nifty index, detta kan tillämpas på alla aktier också. Steg 1 Gå till hemsida och skriv nifty eller något lagernamn och klicka på få offert. Steg 2 Klicka på den andra informationen och notera den dagliga volatiliteten Idag s är det 1 med nifty vid 5895.Step 3 Vid multiplicering av volatiliteten till priset dvs 5895 x 1 58 Den här 58 är det nummer som nifty kan gå upp och ner Nedre intervallet för nifty kommer att vara 5895-58 5837 och övre intervallet kommer att vara 5895 58 5953 På nästa handelsdag kommer det smarta handelsområdet 5837-5953. Därför Alternativ av streckpris 5800-6000 antingen sätta eller ringa kommer att vara bra för dagen trade. Abhishek är en certifierad forskningsanalytiker en ingenjör genom kvalifikation men Blogger och finansiell tränare av yrke Han är en aktiv näringsidkare och investerare på aktiemarknaden sedan 2008 följare av Wa-filosofierna rren Buffet och Peter Lynch i investeringar Du kan följa honom på facebook och twitter. Above är NSE webbplats länk Var finns annan information där vänligen Antag min syn på Nifty är hausse för intradag i 10 min tid Säg tid 9 30 och CMP är 7985 Vilket alternativ ska köpas direkt för några min och sälja Var god och berätta för mig ett exempel med NSE-alternativkedjekvitatet. Ditt svar kommer att uppskattas mycket. Lämna ett svar Avbryt svar. Följt av mer än 17 000 handlare och investerare. Facebook 2,992 Fans. Twitter 7 923 Followers. Youtube 8,749 Subscriber. I hade inte någon teknisk bakgrund och har lämnat studier för 8 år sedan trodde jag inte att jag kan lära mig teknisk analys Abhishek lärde mig mycket trevligt och jag kunde lära mig teknisk analys Nu kan jag fatta mina handelsbeslut självständigt. Nishhchhal Sreevastav, Bhopal. Nishhchhal Sreevastav, Bhopal. Jag hade inte någon teknisk bakgrund och har lämnat studier för 8 år sedan trodde jag inte att jag kan lära mig teknisk analys Abhishek lärde mig väldigt snyggt och jag kunde lära mig teknisk analys Nu kan jag själv fatta mina handelsbeslut. Ahishek Ji är en utmärkt tränare Hans sätt att coacha är bra för förståelse för lekman som jag Hans praktiska erfarenhet och forskningsarbete gav oss en bra knololedge i både teknisk och grundläggande förståelse på marknaden Expalnation av ekonomiska villkor på enkelt språk med exemplar i verkliga livet har verkligen hjälpt mycket Tack för alla. Ahhhek Ji är en utmärkt tränare Hans sätt att coacha är bra för att förstå för lekman som jag. Hans praktiska erfarenhet och forskningsarbete gav oss en bra knololedge i både teknisk och grundläggande förståelse på marknaden Expalnation av ekonomiska villkor på enkelt språk med exemplar i verkliga livet har verkligen hjälpt mycket Tack för alla. Det har varit en bra upplevelse av tvåmånadersbanan som du har förenklat min Tankprocess om hur man närmar sig investeringar är enormt Du är en så enkel ödmjuk högtänkande kille och dess som en sch ool där en elever faktiskt lär sig värt lacs genom att betala pennies Jag är mycket lycklig att hitta en GURU som om du fortsätter att visa visdom på oss alla. Tack så mycket. Det har varit en bra upplevelse av kursen på två månader som du har förenklade min tankeprocess om hur man närmar sig investeringar är enormt Du är så enkel ödmjuk högtänkande kille och det är som en skola där eleverna faktiskt lär sig värt lacs genom att betala pennies Jag är väldigt lycklig att hitta en GURU som att du fortsätter att duscha din visdom på Alla vi tackar dig väldigt mycket. Jag var i två sinnen att gå med i klasserna, men nu känner jag mig att genom att gå med i klassen gjorde den rätta marknaden grekisk och latin, nu är jag ganska säker på var man ska titta när man analyserar ett företag som En investerare jag tackar Abhishek för den här underbara kunskapen och för ett så lätt patientligt sätt att lära mig det. Jag var i två sinnen att gå med i klasserna, men nu känner jag mig att genom att gå med i klassen har den rätta marknaden varit grekisk och latin, nu är jag ganska säker på w här för att titta när man analyserar ett företag som en investerare Jag tackar Abhishek för denna underbara kunskap och för ett så lätt patientligt sätt att undervisa det. Jag har deltagit i en online-kurs på lagerbaserad grundanalys som utförs av Sh Abhishek Shukla sir av I den här kursen har jag lärt sig hur man analyserar en industri, ett företag med det s jämställdhet, företagets tillväxt, det är kassaflöde, det är lönsamhet i framtiden, det är inneboende värde, det är värdering och så många användbara saker. Min erfarenhet av kursen är väldigt mycket tillfredsställande Jag är glad att göra den här kursen, för nu kan jag välja ett bra företag med bra grundläggande. Det är säkert att jag inte kommer att investera utan min analys. Många tack till Abhishek Shukla sir. Jag har deltagit i en online-utbildning på lagerbaserad analys utförd av Sh Abhishek Shukla sir av I den här kursen har jag lärt mig hur man analyserar en industri, ett företag med det s jämställdhet, företagets tillväxt, det är kassaflöde, det är lönsamhet i framtiden, det är inneboende värde, det är val Uation och så många användbara saker Min erfarenhet av denna kurs är väldigt tillfredsställande Jag är glad att göra kursen för att jag nu kan välja ett bra företag med bra grundläggande. Det är säkert att jag inte kommer att investera utan min analys. Många tack till Abhishek Shukla sir. I gjorde ett bra beslut att delta i din klass på grundläggande analys. Det gav mig och aning vad jag ska fokusera på och för att undvika misstag i framtiden. Det gjorde mig också fokusera på viktiga aspekter av aktievärdering och också vikten av att läsa Årsrapport Jag rekommenderar definitivt denna kurs för vilken kropp som helst som vill vara ekonomiskt läsbar och att behärska aktieplockning. Jag fattade ett bra beslut att delta i din klass på grundanalysen. Det gav mig och aning vad jag ska fokusera på och för att undvika misstag i framtiden. fick mig att fokusera på viktiga aspekter av aktievärdering och också vikten av att läsa årsredovisningen. Jag rekommenderar definitivt denna kurs för vilken kropp som helst som vill vara ekonomiskt läslig och att behärska stock picking. It är en fantastisk lärande erfarenhet av grundläggande analys med Abhishek Sir Investorji I stället för att vara handelsstudent kan jag inte praktiskt förstå tillämpningen av finansiella rapporter. På investorji blir det för enkelt att börja med praktiskt taget förstå bokslut till värderingarna av stock. It är en fantastisk lärande erfarenhet av grundläggande analys med Abhishek Sir Investorji I stället för att vara en handelsstudent kan jag inte praktiskt förstå tillämpningen av finansiella rapporter, på investorji blir det för lätt att börja med att förstå bokslut till värderingar av stocken. Innan jag ger någon feedback om kursen skulle jag vilja berätta om Abhishek Sir Han är en ärlig och uppriktig person och bästa lärare i investeringar och handel. Slutfört min grundläggande kurs och började teknisk analys, är kurser designade mycket bra och täcka alla ämnen relaterade till ekonomi, branschbolag, Årsrapport läsning och så vidare. Genom att göra kursen är jag mycket säker nu. Jag har mycket tur att ha GURU som dig. Om någon verkligen är intresserad av aktiemarknaden så rekommenderar jag starkt att gå med i båda kurser. Innan du ger några synpunkter på kurs Jag skulle vilja berätta om Abhishek Sir Han är en ärlig och uppriktig person och bästa lärare i investeringar och handel. Nyligen fullföljt min grundläggande kurs och började teknisk analys är kurser utformade mycket bra och täcker alla ämnen relaterade till ekonomi, branschbolag , Årsrapport läsning och så vidare Genom att göra kursen är jag mycket säker nu är jag mycket lycklig att ha GURU som dig Om någon verkligen intresserad av aktiemarknaden skulle jag starkt rekommendera att gå med i båda kurser. Jag följde Abhishek på facebook från ett år och brukade följa sina regelbundna uppdateringar Anställd sin grundläggande analyskurs efter ett år. Han förvånade mig verkligen efter tre och fyra klasser med innehållet i hans kurs och hans genomkännedom Kanten av olika sektorer och värderingstekniker Kursen är utformad så att även de som har nollkunskap om marknaden kan klara sig bra. Hur han fångar flera baggers på lång sikt och kort sikt för lager för snabba pengar är verkligen fantastisk . Jag är mycket lycklig att hitta en GURU som han Glad att ta sin klass, slutligen på ekonomiska villkor kommer hans kurs att ge mer avkastning än investeringsavgift. RamaKrishna Jonnalagadda, Bangalore. RamaKrishna Jonnalagadda, Bangalore. Jag följde Abhishek på facebook från ett år Och brukade observera sina regelbundna uppdateringar. Han gick med på sin grundläggande analyskurs efter ett år. Han överraskade mig verkligen efter tre och fyra klasser med innehållet i hans kurs och hans genomkännedom om olika sektorer och värderingsteknik. Kursen är utformad på ett sätt som även de vem som har nollkunskap om marknaden kan klara sig Hur han fångar flera baggers på lång sikt och kortfristig rörelse av aktier för snabba pengar är verkligen awes ome Jag är mycket lycklig att hitta en GURU som han Glad att ta sin klass, slutligen på ekonomiska villkor kommer hans kurs att ge mer avkastning än investeringsavgift. Det är en mycket bra kunnig kurs jag kan analysera min portfölj och skärpa den nu med hjälp av kursen Kursinnehåll och material mycket begripligt och väldigt användbart Jag kan inte berätta 100 men jag kan välja och analysera några bra bestånd efter denna klass. Jag har en mycket bra förtroende efter detta och jag kommer att försöka investera mer. väldigt viktiga punkter till dos och inte i björn och tjurmarknad. Det är en mycket bra kunnig kurs jag kan analysera min portfölj och skärpa den nu med hjälp av kursen. Kursinnehåll och material mycket begripligt och mycket användbart jag kan inte berätta 100 men jag kan plocka och analysera några bra lager efter den här klassen. Jag fick en väldigt bra förtroende efter detta och jag kommer att försöka investera mer. Lärt några väldigt viktiga punkter på dos och inte i björn och tjurmarknad. Investering I marknadens behov behöver den djupgående kunskapen och abhishek bhai-kursen inneboende kunskap och han är inte bara tränare. Han är också en investerare så det finns stor skillnad mellan investerare som tåg och tränare som tränar abhishek bhai har god kunskapskunskap som hjälper oss att bli framgångsrika investerare tills nu handlade jag bara huvudsakligen Nifty men efter kursen började jag långsamt investera i lager också tack abhishek bro. Maulik Goswami Rajkot Gujarat. Maulik Goswami Rajkot Gujarat. Investeringar i marknadens behov djupgående kunskap och abhishek bhai kurs ger djupgående kunskap och han är inte bara tränare han är också en investerare så det finns stor skillnad mellan investerare som tåg och tränare som tränar abhishek bhai har god klarhet i kunskap som hjälper oss att bli en framgångsrik investerare tills nu var jag bara handel huvudsakligen Nifty men efter denna kurs sakta startar investerar i lager också tack abhishek bro. The fundamentala analys program av investorji är en mycket omfattande kurs cov utbilda alla aspekter och risker med att investera Tränaren Abhishek Shukla har djup kunskap om marknaden och hjälper deltagarna att förstå nyanserna på marknaden. Alla sessioner var mycket interaktiva och flexibla på tidpunkter och kursinnehåll. Investors grundläggande analysprogram är en mycket omfattande kurs som täcker alla aspekter och risker med att investera Tränaren Abhishek Shukla har djup kunskap om marknaden och hjälper deltagarna att förstå nyanserna på marknaden. Alla sessioner var mycket interaktiva och flexibla på tidpunkter och kursinnehåll. Tidigare har jag väldigt lite kunskap om aktiemarknaden men efter att ha genomfört teknisk analys grundläggande analys från Abhishek sir kasish herr åtminstone kan jag säga att jag kan minimera mina förluster maximera min vinst Abhishek sir s tillvägagångssätt är mycket praktiskt även en lekman som jag som hade noll kunskap om svåra ekonomiska villkor kan också förstå om att investera trading. Anshuman Dash Kalaha Ndi, Orissa. Anshuman Dash Kalahandi, Orissa. Tidigare har jag väldigt lite kunskap om aktiemarknaden men efter att ha genomfört en teknisk analys grundlig analys från Abhishek sir kasish sir kan jag åtminstone säga att jag kan minimera mina förluster maximera min vinst Abhishek sir s tillvägagångssätt är väldigt praktiskt, även om en lekman som jag, som hade noll kunskap om svåra ekonomiska villkor, kan förstå om att investera i handel. Trafiken på marknaden under Abhishek har varit mycket användbar för mig. Han lärde allt från scratch. Att vara helt ny på marknaden frågade jag massor av frågor han svarade på alla mina dumma frågor lugnt Den praktiska handeln som vi gjorde under kursperioden hjälpte mig att bygga förtroendet Jag rekommenderar starkt nybörjare att gå med i kursen. Naveen Thakur Mujaffarnagar UP. Naveen Thakur Mujaffarnagar UP. Training of market under Abhishek har varit mycket användbar för mig Han lärde allt från grunden, att vara helt ny på marknaden Jag ställde många frågor han ans Alla mina dumma frågor var lugna. Den praktiska handeln som vi gjorde under kursperioden hjälpte mig att bygga det förtroende som jag starkt skulle rekommendera nybörjare att gå med i kursen. Jag började teknisk analys kursen tänker bara få en uppfattning om marknader, lager och annat jargong men när jag började lära sig det bortom det utvecklar du ett perspektiv att tänka på marknader och hur man ser små saker i större bild Jag är väldigt nöjd med pedagogiken är interaktiv intressant och baserad på realtidsscenarier skulle jag vilja tacka Abhishek Sir för att inte bara lära mig utan också ge en karriärmöjlighet till min hobby. Shweta Kapoor, Jaipur Rajesthan. Shweta Kapoor, Jaipur Rajesthan. Jag började teknisk analys kursen tänker bara få en uppfattning om marknader, lager och annat jargong men när jag började lära mig dess bortom det utvecklar du ett perspektiv att tänka på marknader och hur man ser små saker i större bild Jag är mycket nöjd med pedagogiken Av är interaktivt intressant och baserat på realtidsscenarier skulle jag vilja tacka Abhishek Sir för att inte bara lära mig utan också ge karriärmöjligheter till min hobby. Från att vara en småbarn har du behövt hjälp av någon att växa och du behöver också hjälp av en finansiell rådgivare att ta dig till banan för finansiell framgång Fånga håll av Abhishek Brother Jag försäkrar dig om att du inte kommer ångra dig för att ha fattat beslutet Grow Rich Slowly och stadigt med förtroende. Sathyamurthie Dhanushkodi, Coimbatore Tamilnadu. Sathyamurthie Dhanushkodi, Coimbatore Tamilnadu. Från att vara en spädbarn har du behövt hjälp av någon att växa och du behöver också hjälp av en finansiell rådgivare för att ta dig till banan för ekonomisk framgång. Fånga grepp om Abhishek Brother Jag försäkrar dig att du inte kommer ångra dig för att ha fattade beslutet växa långsamt och stadigt med förtroende. jag lärde mig teknisk analys från abhishek herr han har stor djup kunskap om marknaden jag visste några technicals innan också men kunde inte göra vinst Det som är speciellt i sin kurs är riskhanteringen och handelspsykologin, och det är vad som har hjälpt till att göra vinster konsekvent. Jag lärde mig teknisk analys från Abhishek Sir, han har stor fördjupad kunskap om marknad I Visste några technicals innan också men kunde inte göra vinst Det som är speciellt i sin kurs är riskhantering och handelspsykologi och det är vad som har hjälpt till att göra vinster konsekvent. Jag hittade träningssessioner mycket informativ och effektiv som hjälper mig att vinna och förbättra teknisk analys färdigheter Jag måste säga att din kunskap och erfarenhet är helt enkelt enastående Jag gillade hur du genomförde sessioner som inkluderar gruppstudier och gruppövning som tillvägagångssätt hjälpte mig att tänka annorlunda och få mer exponering Jag skulle vilja tacka dig för att du delar din kunskap och erfarenhet med mig. Jag hittade träningssessioner mycket informativ och effektiv som hjälper mig att vinna och förbättra tekniska analysförmågor jag måste säga att din kunskap och erfarenhet är helt enkelt enastående Jag gillade hur du genomförde sessioner som inkluderar gruppstudier och gruppövning som tillvägagångssätt hjälpte mig att tänka annorlunda och få mer exponering Jag skulle vilja tacka dig för att du delar din kunskap och erfarenhet med mig. Väldigt ärligt när det gäller aktiemarknaden kan jag blint förlita mig på bara ett namn Mr Abhishek Shukla Han har gett mycket djup utbildning i TA och kursen var utformad så att det blev kul att lära sig sakerna. Han är inte en typ av en person som bara tror på att ta kursavgifterna och slutföra din kurs inom en vecka oavsett om du lär dig saker eller inte. Han är väldigt fokuserad på vad man ska undervisa och vad man inte ska lära sig som hjälpte till att lära sig och tillämpa bara de tekniker mönster som är äkta och betrodda på aktiemarknaden Hattar av dig sir Jag har verkligen tur att ha en vänmentor som du. Mycket ärligt när det gäller aktiemarknaden kan jag blint lita på På bara ett namn har Abhishek Shukla Han gett mycket djupt träning i TA och kursen var utformad så att det blev kul att lära sig sakerna. Han är inte en sorts person som bara tror på att ta kursavgifterna och slutföra din kurs inom en vecka oavsett om du lär dig saker eller inte Han är mycket fokuserad på vad du ska lära och vad du inte ska lära dig som hjälpte till att lära och tillämpa bara de teknikerna mönster som är äkta och betrodda på aktiemarknaden Hats off to you sir Jag har verkligen tur att ha en vänmentor som dig. Jag har handlat sedan 1 år, n 6 månader Jag gjorde ingen vinst på grund av bristande kunskap n var demotiverad Efter att ha gått med sin tekniska analys kurs lärde jag mig mycket Mr Shukla ji guidade mig snyggt Under de senaste 3 månaderna har jag gjort 30 vinst, Tack Abhishek ji Rekommenderas starkt om någon är riktigt seriös om att lära. Dema Suhanda, Ahmadnagar Maharastra. Deepak Suhanda, Ahmadnagar Maharastra. Jag har handlat sedan 1 år, n 6 månader jag m ade ingen vinst på grund av bristande kunskap n var demotiverad Efter att ha gått med sin tekniska analys kurs lärde jag mig mycket Mr Shukla ji guidade mig snällt Under de senaste 3 månaderna har jag gjort 30 vinst, Tack Abhishek ji Rekommenderas starkt om någon är riktigt seriös om att lära sig. Copyright 2016 Alla synpunkter och innehåll som nämns på denna sida är endast för utbildningsändamål och är inte rekommendationer eller tips som erbjuds någon s med avseende på köp eller försäljning av aktiernas terminaler. Jag accepterar inte något förlustförlust som uppstår från Användning av innehåll från denna webbplats Alla läsare på denna webbplats måste förlita sig på eget gottfinnande och konsultera sin egen investeringsrådgivare. Indiabulls Power Limited IPO kommer att träffa marknadsintroduktionen på 390 700 000 aktier, inklusive en grön. INKLUSIVE MY CAPITAL I valmöjligheter. Dear all, jag skulle vilja dela min personal erfarenhet med TFTTIPS min vän föreslår mig TFT tjänster de också abonnent smutsiga alternativet jag hade börjat med en min imum mängd Rs 55000 tillbaka i februari månad Nu känner jag det här ett bäst företag deras samtal alltid rockkk speciellt dubbla pengar samtal 14 3 17 jag fick BTST TITAN 450CE CALL KÖP 16 85 TARGET 20 SL 13 och nästa dag fullt mål uppnådd jag tjänat 19,625 rs det var verkligen en stor överraskning för mig Så mina vänner om du vill ha bra vinst som jag och gå med. Upplagt av SHEEREKANT. fraud call provider. HI, jag håller med de flesta av befolkningarna här är 100-talet ett falskt samtal företag är det helt bedräglig webbplats Prestanda som visas på deras hemsida är falskt Jag har förlorat så mycket pengar på grund av sina samtal men de visar på webbplatsen som lönsamma samtal. Gå inte med i deras service. Upplagt av ashraf. Var försiktig när du prenumererar på tjänster. Jag är en prenumerant på jackpotten call service och jag kan definitivt säga en sak om dem - de är en av de största lögnare som jag har stött på till datum. De hävdar 100 måluppnåendet av sina tips och visar detsamma i deras tidigare prestanda på webbplatsen, men har inte den g uts för att faktiskt visa de tips de d gav i det förflutna Eftersom de lägger ut falsk prestation Tro mig, deras tips är patetiska och förlust som gör att de också är ganska prata med oförskämd Dessa killar lurar faktiskt oskyldiga människor på att prenumerera på sina tjänster mitt råd till alla investerare kommer inte att handla dem. Postad av investerare. God lönsamma tjänster. Jag har tagit tjänster från callput i 6 månader nu var jag inte mycket säker i början men när tiden gick, insåg jag att jag fick konsekvent vinst på slutet av månaden och jag tycker att forskningen är ganska bra och de ger bra kundsupport också. Jag har också hänvisat till två av mina vänner och de är också helt nöjda med tjänsterna. Upplagt av sunita varma. Mitt namn är Janish, jag är ta service från de senaste 7 månaderna aktieoptioner Copyright All Rights Reserved Trading Tips Klagomål.

No comments:

Post a Comment